MuseoContact

Contact

Hier kun je ons vinden:


Adres

Schoterlandseweg 55
8411XX Jubbega
Nederland

Plan hier je route. Het navigatiesysteem in de auto kan je naar het verkeerde adres leiden.

We hebben het druk! Als we niet opnemen, spreek dan alsjeblieft een boodschap in. We bellen je zo snel mogelijk terug.


Service

Vaak gestelde vragen

Ik zie geen prijzen bij de kunstwerken, afrekenen lukt niet en een formulier verzenden gaat ook moeizaam.
Zit je achter een VPN? Heb je een add-on erg strikt ingesteld? Dan kan bovenstaand probleem zich voordoen. Je kunt dan het beste een ander apparaat proberen indien mogelijk. Overigens werkt de website goed op alle browsers, computers, tablets en smartphones. Nog steeds problemen? Neem contact op, bel ons!

Hoe lang duurt het tot mijn pakket arriveert?
Naar adressen in Nederland en de meeste Europese steden duurt het gewoonlijk 2 tot 4 dagen tot je aankoop arriveert. De track-and-trace code toont je gedetailleerde informatie.

Als ik niet thuis ben op het verwachte moment van bezorging, kan ik het pakket dan op een afhaalpunt laten bezorgen?
Ja. Na ontvangst van de track-en-trace code kun je de bezorgmethode direct online wijzigen bij PostNL.

Mijn aankoop is tijdens het vervoer beschadigd. Wat moet ik doen?
Maak foto’s van de beschadiging en neem zo snel mogelijk contact met ons op.

Kan ik het kunstwerk terugsturen als het me toch niet bevalt? Krijg ik dan mijn geld terug?
Ja, natuurlijk. Je kunt tot twee weken na de datum van ontvangst een verzoek tot terugbetaling indienen. Wil je in dat geval het retourformulier invullen, zodat we je aanvraag in behandeling kunnen nemen? Na je aanvraag heb je twee weken de tijd om het kunstwerk terug te sturen. Nadat wij de inhoud van het pakket hebben gecontroleerd, en als het kunstwerk onbeschadigd is, zullen wij je geld terugstorten. Alleen de verzendkosten zijn voor jouw rekening.

Kan ik het kunstwerk ook ingelijst aanschaffen?
In veel gevallen kan de kunstenaar het werk voorzien van een passende lijst. Houd dan wel rekening met meerkosten voor de lijst en de verzending. Stel je vraag in het contactformulier zodat we je een passend voorstel kunnen doen.

Ik wil het werk zelf (laten) inlijsten. Kun je me hierover adviseren?
Ja, natuurlijk! Specificeer je vraag op het contactformulier en we bevelen je graag een passende lijst aan.

Het door mij gekochte werk heeft geen ophangmogelijkheid. Hoe hang ik het aan de wand?
Instructies of suggesties zijn in het pakket meegestuurd met het kunstwerk.

Ik ben heel blij met mijn aankoop en ik wil de kunstenaar graag een bericht of een foto sturen. Hoe kom ik in contact?
Geweldig! Dat zal de kunstenaar leuk vinden (en wij ook). Schrijf je bericht in het contactformulier en we sturen het door aan de kunstenaar. Hij of zij kan dan zelf contact met je opnemen.

Contact

Contactformulier

Wil je een afspraak maken? Of heb je vragen? Voel je vrij om ze te stellen. We zullen je zo snel mogelijk antwoord geven.